ONLINE REZERVACEFacebook

SKUPINOVÉ LEKCE

Skupinové lekce u nás probíhají ve 2 sálech (malý a velký).

Podložky na cvičení jsou k dispozici pro všechny naše klienty, případně si můžete přinést svou vlastní (většinou tak praktikují klienti, co navštěvují lekce jógy).

Popisy všech lekcí naleznete vždy i u konkrétní lekce po rozkliknutí v našem rezervačním systému.


CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ /PO PORODU

Těhotným a maminkám po porodu jsou určené kurzy Fyziotréninků.

Jedná se o přirozenou a méně náročnou formu cvičení, kterou zvládne každá nastávající maminka.

Cílem naší práce je, aby cvičení bylo opravdu funkční a efektivní. Cvičení vychází z principů vývojové kineziologie, která je pro nás inspirací. Zjednodušeně lze říct, že se snažíme napodobit pohyby dětí, které dělají především v prvním roce svého života. Tyto pohyby jsou vrozené, naprogramované v mozku každého z nás, proto jsme přesvědčeni, že jsou pro tělo nejvýhodnější. Díky nim se dostaneme zpět do kondice, v které jsme byli, než jsme svá těla začali křivit nesprávným držením.

Bolest zad není podmínkou těhotenství. Ideální spolupráce břišních a zádových svalů se zbytkem těla zajistí, že zvyšující se zátěž na přední straně těla negativně neovlivní těžiště a stabilitu těla. Nedochází pak k prohýbání a bolesti zad.

Rozestup břišních svalů (diastáza) v těhotenství a po porodu není samozřejmostí. Když se podaří zaktivovat přirozené svalové souhry a břišní svaly pracují koordinovaně, zvětšující se břicho nevisí jen na přímém břišním svalu a značně to omezí  jeho rozestup. Ten pak do několika týdnů po porodu bez problémů zmizí.

Natékání nohou lze výrazně omezit zlepšeným držením těla. Správné držení těla podstatně ovlivníme cvičením. Je nezbytné srovnat pánev, ramena a klíčové klouby. S celkovým zlepšením svalové činnosti  též úzce souvisí i zkvalitnění opory na chodidlech. Nedojde pak k jejich zploštění.
Naučíme vás nejen cvičit, ale i správně stát a sedět. Nebudete pak své tělo zbytečně přetěžovat při běžných denních činnostech.

Kondice svalů pánevního dna úzce souvisí s kondicí celého těla. V našem těle žádná svalová souhra neprobíhá izolovaně a tak nemůžeme separovaně pohlížet ani na svaly pánevního dna. Správná aktivita této oblasti je v přímé souvislosti s ideálním dýcháním a celkovým držením těla. Trénování těchto svalů a uvolněné tělo nejde dohromady.

Správné držení těla má pozitivní vliv na dýchání. Během těhotenství je zvýšená spotřeba kyslíku, která často vede ke ztíženému dýchání. Pokud zlepšíte držení těla, pak začne bránice pracovat správně a dýchání nebude tak obtížné.

BODYPILATES

Méně náročná lekce s prvky pilates vhodná pro cvičence pokročilejšího věku, či pro netrénované jedince. Náplní lekce je po úvodním warm-upu (bez poskoků) posilování celého těla i s využitím gumiček, pilates copů, overballů a dalších pomůcek.

FYZIOJÓGA

Během lekcí fyziojógy se budeme učit znovu se hýbat přirozeně v souladu se svým tělem. Pomocí naší vrozené motoriky aktivujeme v těle vrozené svalové souhry, čímž spontánně dojde k napřímení páteře, uvolnění meziobratlových prostor, stabilizaci v klíčových kloubech, ale zároveň také k jejich mobilitě. Díky harmonické spolupráci břišních a zádových svalů se nám uvolní hrudník a zlepší se tak v pozicích i náš dech.

Fyziojóga je vhodná úplně pro každého, bez ohledu na kondici či věk.

POWERJÓGA

Powerjóga vychází z klasické jógy, ale je dynamičtější.  Jógové ásány (pozice) posilují a zároveň protahují a formují celé tělo, upevňují koncentraci.  Jóga je skvělá jako kompenzační cvičení k ostatním sportovním aktivitám. Celistvě rozvíjí svalový korzet a nevynechává jediný sval na těle.

Pomocí krátkých meditací a relaxace se naučíme lépe vnímat a ovládat svůj dech, zvládat tak stres a napětí a udržet si psychickou rovnováhu.

Lekce jsou určené pro každého (ženy i muže) bez omezení věku a bez vážných zdravotních problémů. Vhodné také jako kompenzace k jiným sportovním aktivitám (běh, kolo, atd.)

ÁJUR JÓGA

Ájurvéda = věda o životě, nejstarší systém péče o zdraví, vychází z holistického přístupu k tělu a zahrnuje doporučení pro vyvážené stravování, očistné techniky, tělesné cvičení (jóga), ovládání životní energie (prána)  pomocí dechových technik (pránajáma) a techniky rozvoje vědomí (meditace).

V našich lekcích Ájur jógy budeme ke všemu přistupovat tak, abychom nastolili rovnováhu a jasný, nekontaminovaný vztah mezi tělem, myslí a duší. Čeká na nás práce s dechem, fyzické cvičení, při kterém postupně zapojíme všechny klouby, svaly, páteř a rozhýbeme celé tělo a závěrečná část bude věnována relaxaci, uvolnění těla i mysli.

Výsledkem nám bude odstranění fyzických i mentálních blokád, aby energie mohla proudit všemi místy tak, jak má :-)

Lekce je vhodná pro všechny bez rozdílu věku. Jedná se o pomalejší, ale přesto velmi intenzivní cvičení podporující kompletní zdraví, obnovení sil, nalezení vnitřního klidu a ochranu proti stresu.

123

Kontakt

+420 272 114 777 recepce - během provozní doby
+420 722 617 745 po celý den (Martina Tůmová - studio manager)
fitkolovraty@seznam.cz

Adresa

Pod Zastávkou 1, Praha 10 - Kolovraty

Parkování

Zdarma v ulici Mírová (naproti Fit studiu), dále v ulici Pod Zastávkou nebo na parkovišti vedle Hasičské stanice, případně v přilehlých ulicích

Provozní doba recepce od 18.5. do 24.5.2020

Pondělí     -------- 18:00 - 20:45
Úterý 8:50 - 10:15 17:30 - 21:15
Středa 8:50 - 10:15 17:40 - 21:30
Čtvrtek     ------- 16:30 - 21:30
Pátek 8:50 - 10:30        -------
Neděle zavřeno 17:45 - 20:30

Mimo uvedenou provozní dobu je recepce otevřená pouze pokud se konají skupinové lekce/kurzy (tzn. je dostatek rezervací) a to vždy cca 15 min před lekcí a po lekci dle potřeb klientů, většinou si klienty odbaví lektorka sama. V případě, že se lekce nekonají pro nedostatek rezervací, je recepce zavřená.

Mimo provozní dobu vyřizujeme vaše požadavky a dotazy na e-mailu či telefonu.

Osobní informace, které nám poskytnete v tomto formuláři, budou uchovávány po nezbytně nutnou dobu, abychom s vámi mohli plnohodnotně komunikovat, a to v intencích zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Osobní údaje nebudou poskytovány žádným třetím stranám a budou uchovávány tak, aby k nim měly přístup pouze osoby, které jsou pověřeny s takovými údaji pracovat.