ONLINE REZERVACEFacebook

CVIČENÍ PRO MAMINKY PO PORODU s Ivčou

« zpět na seznam

CVIČENÍ PRO MAMINKY PO PORODU     (KURZ SE NEOTEVÍRÁ - LEKTORKA NAKONEC BOHUŽEL V TENTO TERMÍN NEMŮŽE)

kapacita : 8 osob

termín : 14.9. - 9.11.2022 - středy 10,00 - 11,00  (8 lekcí)  s Ivčou Bučinskou  (necvičí se 28.9.2022)    

Cena : 1590,-

Platba kurzu v hotovosti nebo převodem na účet. Přihlášku pošleme e-mailem po přihlášení. 

Přihlášky : fitkolovraty@seznam.cz

Kurz se otevře v případě minimálního počtu 4 přihlášených.

Lekce jsou s možností hlídání dětí (60,- /1 dítě, příp. 90,-/2 děti). Hlídání dětí se rezervuje v našem rezervačním systému nebo si ho můžete zarezervovat předem na všechny lekce kurzu. 

2 omluvené lekce (omluvy nejpozději ráno do 8:00) si můžete nahradit na jakékoliv jiné lekci se stejnou lektorkou. Náhrady lze čerpat během doby kurzu, maximálně do dvou týdnů od ukončení kurzu.

Během těhotenství dochází v těle ženy k řadě změn. Pokud budeme mluvit o pohybovém systému, jedná se o změny dýchání (převládá spíše horní typ dýchání do hrudníku), zvyšuje se také uvolněnost vaziva, což má za následek rozvolnění vazů zejména v oblasti pánve, kostrče a stydké kosti. Dále vzniká diastáza (rozestoupení) břišních svalů, která narušuje funkci hlubokého stabilizačního systému a může těhotným ženám způsobit bolesti páteře nebo kyčelních kloubů.

Pomocí správných pohybových návyků a vhodného cvičení se i po porodu můžete poměrně rychle vrátit do kondice. Bolavá záda a poporodní problémy s pánevním dnem či rozestupem břišních svalů vás nemusí strašit ještě rok či dva po porodu. Čím dříve začnete o své tělo pečovat, tím dříve se dostaví výsledky :-)

V lekcích se zaměříme především na stabilizaci a mobilizaci klíčových kloubů a úlevu od časté bolesti zad. Ta může být způsobena špatným držením a používáním těla, které většinou začíná už od chodidel, proto se budeme zabývat aktivizací nožní klenby. Právě nožní klenba během těhotenství hodně trpí - nárůst hmotnosti s sebou přináší větší zátěž pro naše chodidla a jejich klenbu, která se pak většinou začne propadat, máme ploché nohy a bolí nás záda :-(. Zařadíme také cviky na zpružnění páteře, posílení svalů břišní stěny a pánevního dna. Nezapomeneme ani na oblast hrudníku, který bývá často ztuhlý. Během těhotenství , kdy se nám vlivem rostoucího plodu zmenšuje místo v břišní dutině dochází často k tuhnutí hrudníku - dost často i k blokádě žeber. Když se nám ho podaří rozhýbat, zlepšíme vitální kapacitu plic, bude se nám lépe dýchat a ulevíme krční páteři. Naučíme se základní dechové techniky pro úlevu od bolesti hlavy a harmonizaci nervového systému. Bonusem navíc k tomu všemu nám bude i menší, případně žádný rozestup břišních svalů (diastáza).
 

Kontakt

+420 272 114 777 recepce - během provozní doby

+420 722 617 745  Petra Horáková - studio manager

fitkolovraty@seznam.cz

Adresa

Pod Zastávkou 1, Praha 10 - Kolovraty

Parkování

Zdarma v ulici Mírová (naproti Fit studiu), dále v ulici Pod Zastávkou nebo na parkovišti vedle Hasičské stanice, případně v přilehlých ulicích

Provozní doba recepce 

Recepce je otevřená vždy cca 15 min před konáním lekce.
Pokud je lekce s hlídáním dětí, je personál přítomen na recepci i během lekcí. Pokud jsou lekce bez hlídání dětí, klienty si obsluhuje lektorka a během cvičení je studio pro další klienty zavřené.

V případě, že se lekce nekonají z důvodu nemoci nebo pro nedostatek rezervací, je recepce zavřená.

Mimo provozní dobu vyřizujeme vaše požadavky a dotazy na e-mailu či telefonu.

Osobní informace, které nám poskytnete v tomto formuláři, budou uchovávány po nezbytně nutnou dobu, abychom s vámi mohli plnohodnotně komunikovat, a to v intencích zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Osobní údaje nebudou poskytovány žádným třetím stranám a budou uchovávány tak, aby k nim měly přístup pouze osoby, které jsou pověřeny s takovými údaji pracovat.