ONLINE REZERVACEFacebook

SKUPINOVÉ LEKCE

Skupinové lekce u nás probíhají ve 2 sálech (malý a velký).

Podložky na cvičení jsou k dispozici pro všechny naše klienty, případně si můžete přinést svou vlastní (většinou tak praktikují klienti, co navštěvují lekce jógy).

Popisy všech lekcí naleznete vždy i u konkrétní lekce po rozkliknutí v našem rezervačním systému.


FIT & SLIM

Lekce s pestrou náplní zaměřená na tvarování postavy a budování kondice.

Lekce vždy obsahuje cardio spalovací část i posilovací trénink,který může být více zaměřen jen na  určité svalové partie (např. břicho a horní polovina, bříško a hýždě...) nebo na celé tělo.  Při tréninku využijeme různé cvičební pomůcky (TRX, Flowin, Bosu, činky, overbally, velké míče...), tak aby lekce byly pestré a pokaždé jiné !

TRX WORKOUT

TRX je velmi oblíbená pomůcka pro funkční trénink. Jen samotné zavěšení do popruhů ovšem neznamená, že cvičíme funkčně, jak si mnozí klienti myslí. V našem studiu cvičíme lekce TRX tak, aby vždy všechny pohyby byly funkční, tzn. využíváme vrozené hybné motoriky pro stabilní, mobilní, silné a zároveň zdravé tělo.

Lekce jsou určeny všem bez ohledu na úroveň fyzické zdatnosti. Náročnost cviků si upraví každý cvičenec sám dle svých možností a cílů, kterých chce v tréninku dosáhnout.

Pro úplné začátečníky doporučujeme absolvovat speciální workshop (vypisujeme většinou o víkendech), kde se naučí správnou manipulaci s popruhy, postoj při cvičení v různých polohách a především správné provedení základních cviků.

KRUHÁČ

Lekce založená na střídání jednotlivých cvičebních stanovišť tak, aby byla zátěž rozložena rovnoměrně na celé tělo. Během tréninku cvičíme jak s váhou vlastního těla, tak s pestrou škálou pomůcek (bosu, TRX, flowin, činky, míče, medicinbal, kettlebell, gumičky, expandéry...).

Intenzitu a náročnost tréninku si každý cvičenec může přizpůsobit své kondici (zmírní tempo, cvičí lehčí variantu cviku...) a tak si zacvičí i cvičenci různých úrovní zdatnosti.

FUNKČNÍ TRÉNINK

Funkční trénink je zaměřený na pohybové vzorce, které mají nějaký účel a v běžném životě je skutečně provádíme. To může souviset se zlepšováním každodenních činností, jako je dřep při obouvání, chůze do schodů, ale také například zvedání něčeho těžkého, tlačení otáčivých dveří nebo i vstávání z pohovky. Funkční trénink vás tedy posiluje způsobem, který se přímo promítá do vašich denních aktivit

Vzhledem k tomu, že cvičením napodobujeme vzory každodenního pohybu, funkční trénink využívá vlastní váhu těla a téměř výhradně se při něm používají volná závaží a pomůcky, nikoliv stroje. Ty totiž vyžadují, abyste se pohybovali velmi konkrétním způsobem. Tělo tak ale běžně nefunguje. Vykonávat funkční pohyb jako dřep je místo toho mnohem účinnější z pohledu silového tréninku a také vám umožňuje trénovat svaly tak, aby hladce spolupracovaly – protože svaly nikdy ve skutečnosti nepracují samostatně. 

Na lekcích funkčního tréninku s využítím různých pomůcek (kettlebells, slam ball, nakládací činky, power bag apod.) trénujeme základní pohyby, jako je tah, tlak, rotace, dřep, předklon, výpad a prkno a jejich různé obměny. 

DANCE ZUMBA

Lekce pro milovníky tance a hudby. Rozvlňte tělo při latinskoamerické nebo popové hudbě, kterou znáte z rádií a televize. Tančíme nejen na zahraniční, ale i české interprety. Střídavá intenzita tempa zaručí vysoký kalorický výdej.

ZDRAVÁ ZÁDA

Lekce Zdravá záda je vhodná pro všechny, kteří chtějí opečovat nejen svoje záda, ale i kyčle, uvolnit ztuhlý krk a procvičit a opečovat chodidla. Na lekcích můžete očekávat rehabilitační cviky, které vychází z vývojové kineziologie, jednoduché jógové pozice a další cviky, které pomůžou uvolnit a protáhnout záda a další partie, rozhýbat kyčle a ztuhlý krk a budeme pracovat i s našimi chodidly. Bolesti zad můžou být způsobeny špatným držením a používáním těla, které může začínat už od chodidel, proto se je naučíme správně používat. Kyčle nás můžou bolet kvůli ztuhlým svalům, které na lekcích budeme pravidelně protahovat což nám pomůže zmírnit nebo i úplně zbavit se bolesti (nejen kyčlí, ale i zad - hlavně spodní části). Zařadíme zde i cviky na břišní svaly, které jsou důležité pro správné držení těla a jejich oslabení souvisí s bolestmi zad. Na konci cvičení si dáme jako odměnu a poděkování svému tělu závěrečný relax celého těla.

Lekce jsou určeny úplně všem cvičencům. Jsou určené nejen osobám s bolestmi zad, ale i sportovcům, kteří chtějí kompenzovat jednostrannou zátěž těla (tenis, golf apod...). Pokud sedíte celý den v kanceláři a necítíte se na dynamickou lekci, ale chcete se přecejen trochu rozhýbat a udělat něco pro své tělo, je tato lekce vhodná i pro vás. Lekce jsou určeny i maminkám po porodu a těhulkám.

12

Kontakt

+420 272 114 777 recepce - během provozní doby

+420 722 617 745  

fitkolovraty@seznam.cz

Adresa

Pod Zastávkou 1, Praha 10 - Kolovraty

Parkování

Zdarma v ulici Mírová (naproti Fit studiu), dále v ulici Pod Zastávkou nebo na parkovišti vedle Hasičské stanice, případně v přilehlých ulicích

Provozní doba recepce 

Recepce je otevřená vždy cca 15 min před konáním lekce.
Pokud je lekce s hlídáním dětí, je personál přítomen na recepci i během lekcí. Pokud jsou lekce bez hlídání dětí, klienty si obsluhuje lektorka a během cvičení je studio pro další klienty zavřené.

V případě, že se lekce nekonají z důvodu nemoci nebo pro nedostatek rezervací, je recepce zavřená.

Mimo provozní dobu vyřizujeme vaše požadavky a dotazy na e-mailu či telefonu.

Osobní informace, které nám poskytnete v tomto formuláři, budou uchovávány po nezbytně nutnou dobu, abychom s vámi mohli plnohodnotně komunikovat, a to v intencích zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Osobní údaje nebudou poskytovány žádným třetím stranám a budou uchovávány tak, aby k nim měly přístup pouze osoby, které jsou pověřeny s takovými údaji pracovat.